Winter House Del 2
S1, A2: En kärlekstriangel tar form när Jason får upp ögonen för Gabby som har siktet på Luke. Samtidigt har Kyles entreprenör-anda gjort det svårt för honom att släppa jobbet, vilket irriterar Amanda. Lindsay anländer full av energi och redo att festa.