Winter House Del 3
S1, A3: En hjärtekrossad Lindsay försöker sluta tänka på Austen, medan Gabby försöker få folk att förstå att hon gillar Luke. Samtidigt förstår Kyle vad som verkligen är viktigt när Amanda försvinner. Austen och Ciara går på sin första dejt.