Stonehouse Del 3
S1, A3: Säsongsavslutning. Det är oklart hur framtiden ser ut för Harold Wilson. Medan Barbara undrar om äktenskapet går att rädda ställs John och Sheila inför rätta. Trots att domaren har varnat honom bestämmer sig John för att försvara sig själv i rätten.