Winter House Del 4
S1, A4: Känslorna blir starkare mellan Jason och Lindsay. Andrea tar med Paige på en första dejt, men blir ifrågasatt. Luke får kvarsittning efter att ha skickat en flirtig lapp till Julia på en fest med gymnasietema.