S1, A5: Säsongsavslutning. Gates är på flykt och försöker fortfarande hitta ett sätt att rentvå sitt namn. Arnott pressas till tuffa beslut om var hans lojalitet egentligen ligger. Fleming och Hastings går på jakt efter Gates, med förödande resultat.