S11 A5: Efter att ha bestämt sig för skilsmässa söker Khloé tröst i Mexico City på en stiftelse för att rädda stora kattdjur. Kris krånglar till saker genom att brevväxla med Lamar. Kylie bokar sitt första framträdande som vuxen på en klubb i Montreal.