S11 A6: Familjen flyger till St. Bart's för att glömma sina problem, men dramatiken följer i deras spår. Kourtney får oroande nyheter om Scott, Kendall blir osams med Kylie när hon tar med sin pojkvän Tyga, och Kris kämpar för att bli sams med Kim.