Ett franskt fall Del 6
S1, A6: Säsongsavslutning. Christine Villemin får besök i fängelset från Jeanne Lombardie och hon avslöjar att hon tänker hungerstrejka. Domare Lambert är under stor press från alla håll och använder sina sista resurser för att lösa fallet.