S1, A6: Innan semestern är slut kör kompisarna hårt i sina galnaste utstyrslar. Kemin mellan Jason och Lindsay blir starkare, men på ett lite underligt sätt. Med en dag kvar i Stowe måste de nya paren bestämma sig om känslorna de fått är äkta.