Den bästa sagan som någonsin berättats
S2 A4: Medan Shadow och mr Wednesday tar ett hemligt möte i St. Louis så anländer Bilquis till begravningsbyrån i Cairo, där hon hamnar i debatt med mr Nancy och mr Ibis. Laura ansluter sig återigen till Mad Sweeney och Tech Boy besöker sin första dyrkare.