The Good Wife Den enda procenten
S5, A21: Alicia tar hand om konsekvenserna när hennes klients okänsliga uttalanden till pressen hotar utkomsten av en sammanslagning värd flera miljarder dollar. Under tiden står Diane inför en potentiell intressekonflikt när hon och Louis Canning står på motsatta sidor av en grupprövning som involverar ett läkemedelsföretag.