Boston Legal Den högsta av domstolar
S4, A17: Alan får ett karriäravgörande uppdrag när han ombeds representera en mentalt handikappad man som blivit dömd till döden. Katie får reda på att Jerrys nya flickvän har en mörk hemlighet.