Den sista måltiden
S4 A2: Gud styr pjäserna i sin apokalyps när slutet närmar sig, medan Jesse försvinner i sökandet efter en mystisk klippformation som kan vara slutet på hans resa. Samtidigt kommer Tulip på ett sista försök för att rädda Cassidy från sin eviga tortyr.