Den snyggaste bilen!, En grillad ost till en höjdare!
När Butterbeans leveransbil går sönder bygger herr Brookwrench om den till ett glittrigt rullande café! - När presidenten inte kan äta sin lunch på kaféet är det upp till Butterbean att leverera lunchen till henne istället!