Desperation Day
S6, A16: Barney utser den 13 februari till "Desperationsdagen", en helgdag för desperata kvinnor. Samtidigt överraskar Lily Marshall inför Alla Hjärtans Dag, Ted och Zoey fortsätter utreda sin relation, och Robin bondar med sina singelväninnor.