Det ballar ur!
S2, A3: Eva Röse missar inte minsta fniss och har stenkoll på deltagarna. David Batra framför en mycket annorlunda standup, Hampus Nessvold håller i en underlig meditation och Maria Lundqvist trasslar in sig i en stol. Tävlingens första röda kort delas ut och en deltagare tvingas att lämna spelet.