Två nötcreme och en moviebox Det skrämmande hotet från öst
S1, A3: Hur var det egentligen att växa upp på 80-talet, decenniet innan Sverige fick fart? Den här serien, som bygger på vår bok Två nötcreme och en moviebox - hisnande generaliseringar om vår uppväxt i DDR-Sverige, bygger på en MAGKÄNSLA av vad som hände.