Devils Hole
S1 A3: Utforska djupet i Devils Hole, en undervattensgrotta inbäddad i den stora öknen i Death Valley National Park. I detta komplexa grottsystem lever den mest sällsynta fisken i världen, Devils Hole Pupfish.