Rain Dogs Didion Hell
S1, A4: I Bruton lyckas Costello äntligen hålla fast vid ett deltidsjobb och leva sitt bästa liv. Men när sprickor uppstår i familjen börjar deras till synes perfekta liv rasa samman – med förödande följder.