S5, A2: Alicia och Cary stämmer NSA på uppdrag av sökmotorn Chumhum, omedvetna om att Lockhart/Gardners kontakt till en tidigare klient har resulterat i att spionbyrån övervakar företagets kommunikation. Samtidigt försöker Alicias mamma stödja sin dotter, och Eli arbetar för att säkra Dianes nominering till Högsta Domstolen.