The Mindy Project Dinner at the Castellanos
S3, A15: Mindy har stora nyheter att berätta för Danny, men just när hon är redo att berätta det dyker hans far och halvsyster upp på ett oväntat besök. Hela gänget bjuds in till Annettes hus för världens mest pinsamma familjemiddag.