S4, A13: Michael bjuder in Jim och Pam samt Andy och Angela på parmiddag, något som gör Dwight svartsjuk. Gästerna får samtidigt en skrämmande inblick i Michaels och Jans destruktiva förhållande. I rollerna: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 9 av 14: Dinner party.