Distraktioner
S2 A12: När en ung man kommer in på sjukhuset med brännskador, men med ovanlig aktivitet i sina blodprov, har House och hans team en svår utmaning. Hur kan man diagnostisera ett brännoffer när man inte kan använda sina vanliga provmetoder?