Do You Feel Like It's Worth It?
S1 A4: D’Amelios bjuder över sina berömda vänner på Hibachi grillning, och under middagen avslöjar de något oväntat. Medan Dixie fokuserar på sitt låtskrivande, attackeras Charli av hatare på nätet.