Killer Coaster Döden utan ansikte
S1, A2: Sandrine arbetar under täckmantel bland tivolifolket och hamnar allt längre från lagen. Nu när hon är kopplad till Yvanne och Carmen genom en mörk hemlighet finns det ingen återvändo.