Dodger Day
S1 A5: Borgmästare Neil lanserar ett nytt säkerhetsinitiativ samtidigt som Arpi tränar honom för sin mest utmanande uppgift hittills. Mikaela och Tommy inser att klockan tickar för dem att hitta kärleken.