Doink The Marvelous Mrs. Maisel
S1, A5: Midge börjar på ett nytt jobb och får en hel del vänner på kuppen. Susie fortsätter att försöka få Midges karriär att gå uppåt, men åker på en del bakslag. Både Midge och Joel får uppleva baksidan av sina nya livvstilar.