Dokumentär om filmskapande: Redux
S3 A8: Då rektor Pelton (Jim Rash) ska göra en uppdaterad reklam för Greendale, ställs produktionen på ända när han upptäcker att en berömd f.d. student ska vara med i reklamen. Under tiden beslutar Abed (Danny Pudi) att göra en dokumentär om förberedelserna, medan Pierce (Chevy Chase) låser in sig i en hyrd husvagn som protest mot projektets lågbudgetstatus. Gäst Luis Guzman.