DOMEDAGSVALET
S1 A5: Aziraphale och Crowley skyndar mot Tadfields flygbas i ett försök att förhindra Adam och De fyra ryttarna från att starta apokalypsen. Men en har förlorat sin kropp och den andre sitter fast på en brinnande motorväg. Hinner de fram i tid?