Say Yes To The Dress With Tan France Dressing A Drag Queen
S1, A4: Dragqueen Plastiq behöver Tans hjälp att hitta en klänning som får henne att känna sig som en riktig brud! Och bruden Abi vägrar bära något som glittrar.