Dubbeldejt
S3 A3: Nick och Jess bjuder med Cece och Schmidt på en dubbeldejt och Nick hamnar mitt emellan sin vän och flickvän när han får reda på en chockerande nyhet. Winston lovar att fixa bord åt gänget på en exklusive restaurang som inte tar emot bokningar.