The Simpsons Dude, Where's My Ranch?
S14, A18: Homer skriver en låt om Flanders som blir så populär att familjen Simpson lämnar stan för att slippa höra den spelas. De åker till en ranch där Lisa förälskar sig i en äldre pojke, medan Homer och Bart blir inblandade i en strid med ett gäng bävrar.