S9, A9: När festplaneringskommittén misslyckas med den årliga julfesten får Dwight alla att fira en traditionell tysk jul a la familjen Schrute istället. Darryl är rädd att Jim har glömt sitt löfte om att ta med honom till det nya jobbet i Philadelphia. Under tiden lär Pete Erin allt om sin favoritfilm Die Hard.