Stargate Universe Earth
S1, A7: När situationen på Destiny blivit allvarlig, beordrar General O’Neill Richard Dean Anderson och Homeworld Command, överste Young att avbryta en riskabel plan som teoretiskt sätt kan skicka tillbaka teamet till Jorden.