Ed Vs Hakim Isler
S2 A3: Ed möter den före detta Psyops-soldaten och ninjan, Hakim Isler, i Zoige Marsh i Sichuanprovinsen. Den oförlåtande våtmarken testar deras viljestyrka till max.