Secret Chef Efficiency
S1, A6: Två kockar "tonfiskar" efter framgång i en fiskig utmaning. De andra dyker upp för att laga en klassisk retromiddag. Cheffy tvingar de högst rankade kockarna att fatta ett spelförändrande och hjärtskärande beslut.