The Mighty Nein En glimt av potential
S1, A1: Efter en explosion vid gränsen står Wildemount på randen till krig. Beauregard Lionett undersöker platsen för explosionen och avslöjar en illavarslande komplott som lurar i skuggorna. Samtidigt slår sig Caleb Widogast ihop med en osannolik allierad för att bryta sig in i en magisk djuraffär.