Aldrig vuxen En obekväm middag
S2, A2: Tone och Rakel bjuder in Erlings dejt på middag men den nya svärdottern infriar inte riktigt förväntningarna. Janne minns en tidigare kärlek och tar chansen att bli beundrad. Det visar sig att det är sådär med självinsikten.