S1, A1: Sommaren 1990 mördades 28-åriga Anette Just Olesen utanför sin lägenhet på Amager. Mordet bevittnades av två unga män, men gärningsmannen hittades aldrig. Ett nytt tips leder Sebastian Richelsen till en liten ö söder om Själland.