Engelska, Fitz eller Percy
S1 A5: Kellerman och Hale besöker fängelsedirektör Pope, vars förflutna kanske inte är så änglalikt som det verkar. Under tiden får Michael reda på att han kanske kommer ut från Fox River mycket tidigare än han förväntat sig - utan Lincoln. Utanför murarna får Veronicas och Nicks undersökningar för att bevisa Lincolns oskuld henne att tvivla på sin egen.