S11 A2: Fruarna försöker att förklara för Teresa på vilket sätt hon har felat och Jackie kämpar med spänningarna i sitt äktenskap. Jennifers relation med sin mamma blir allt sämre och Frank försöker att reparera skadan mellan Dolores and David.