S1 A2: Whitney konfronterar Lisa om en incident som ägde rum under hennes löftesförnyelse. Meredith brottas med äktenskapsproblem och Whitney hjälper sin pappa genom en tuff period. Heather bjuder in alla damerna till en dag fylld av skidåkning.