S6 A22: En elak häxa vill ha sexiga kattögon och ger läkarna ett smakprov på äkta dominatrix-manér. En kvinna har fått ärr på magen och bröstvårtor på sitt nyckelben efter en operation i Tijuana medan en ung man vill räta ut sin näsa innan han gifter sig.