En av grabbarna Episod 3
S1, A3: Efter att ha blivit förödmjukad tar Lau avstånd från Aksel. Han försöker smyga ut på natten med de andra för att bli en av grabbarna. Men det är inte lätt att försöka vara någon man inte är.