S1 A4: Whitneys fest slutar med tråkigheter när Meredith och Mary får känna på Jens heta temperament. Meredith avslöjar sanningen om sitt äktenskap för Lisa, medan Jen berättar detaljerna för Heather som i sin tur skvallrar vidare för Whitney.