S1 A5: Freddys mörka historia kommer upp till ytan när hon och Baba tar hjälp av Halloweenmasker för att få tillträde till skolan. Jackson och Lola lyckas länka paret till det tredje offret, men hinner de lägga klart pusslet i tid för att stoppa nästa mord?