S1 A6: Säsongsavslutning. I ren desperation flyr Agatha. Polisen är snabb på att ta upp jakten men att hitta henne visar sig vara lättare sagt än gjort. Frågan är om Meghan någonsin kommer att få sin älskade son tillbaka?