S3 A6: Kristin tar med Brittany, Pip och Jack till Mexiko för en reklaminspelning. Heidi och Audrina åker till Nashville. Justin och Scoot flyttar in i sitt nya hus och Scoots mamma och bror kommer på inflyttningsfest. Britt fokuserar på sin nya flamma.