S1 A1: Seriestart. Ett mystiskt försvinnande förenar ett ytterst omaka par – affärsjuristen Emily och den villkorligt frigivne Teddy. Deras vitt skilda mål hänger på en uppgift, att hitta den kidnappade Philip, medlem i en av Sveriges mäktigaste familjer.