S3 A1: Jon tas till Mance Rayder, kungen bortom muren, medan de överlevande bland Nattens väktare drar sig söderut. Tyrion ber om sin belöning, Littlefinger erbjuder Sansa en flyktväg, och Dany seglar till Slaver's Bay.